Zilele Educației Medicale


Aici găsești răspunsul la cele mai frecvente întrebări!

Cât costă participarea?

Participarea la acest proiect este GRATUITĂ.

Unde va fi check-in-ul?

Check-in-ul se va desfășura în Holul de Onoare din Palatul Facultății de Medicină.

Înregistrare

Îți poți face cont pe secțiunea dedicată acestuia de pe site, completând cu datele necesare.

Participanții activi își vor putea crea contul între 23 Ianuarie și 12 Februarie. Mai multe detalii referitoare la statutul de participant activ găsiți în secțiunea special destinată de mai jos. 

Participanții pasivi își vor putea crea contul între 17 Februarie, ora 20:00 și 23 Februarie, ora 23:59.

În calitate de participant pasiv, după ce îți creezi cont, va trebui să îți rezervi locul, pe 24 Februarie, începând cu ora 20:00 și pe urmă, să îți alegi evenimentele la care vrei să participi pe 3 Martie, la ora 20:00.

Detalii referitoare la statutul de participant activ găsiți în secțiunea special destinată de mai jos.

Dacă îți uiți parola, va trebui să apeși pe butonul „Mi-am uitat parola” din secțiunea „Contul meu”. Dacă întâmpini alte probleme, ne poți contacta pe adresa zembucuresti@gmail.com.

În acest caz, te rugăm să ne contactezi la adresa de email zembucuresti@gmail.com.

Participarea la acest proiect este GRATUITĂ.

Evenimente științifice

Programul științific complet va fi publicat la finalul lunii februarie.

Pentru a obține diploma de participare, studenții trebuie să participe la toate evenimentele la care s-au înscris – un workshop, o conferință și o activitate de educație medicală/ sesiune de prezentări științifice/ dezbatere medicală.

Participanții se pot înscrie la maximum un workshop, o conferință și o activitate de educație medicală/ sesiune de prezentări științifice/ dezbatere medicală.

Dacă nu participi la un eveniment la care te-ai înscris, nu vei primi diploma de participare.

Aceasta va fi descărcată din site.

Pentru fiecare eveniment știintific va fi afișată locația, iar participanții vor primi reminder pe email și numărul de telefon de la voluntari.

Participanți activi

Cele două Sesiuni de Prezentări Științifice vor avea loc sâmbătă, 15 Martie, iar dezbaterea, duminică, 16 Martie.

Pentru Sesiunile de Prezentări Științifice sunt acceptate lucrări de tip Review sau Prezentare de Caz.

Pentru Dezbatere sunt acceptate lucrări de tip Review.

Da, vor fi în total 20 de participanți activi, câte 8 pentru fiecare Sesiune de Prezentări Științifice și 4 (2 echipe a câte 2 persoane) pentru Dezbaterea medicală.

Abstractul trebuie încărcat în cont începând cu data de 23 Ianuarie, ora 20:00 până la data de 22 Februarie, ora 23:59.

Pentru Sesiunea de Prezentări Științifice, abstractul poate fi de tip Review sau de tip Prezentare de Caz.

Structura abstractelor pentru lucrările de tip review va conține:

  • Titlu, Autori
  • Introducere
  • Materiale și Metode
  • Rezultate
  • Concluzie
  • Cuvinte-cheie

Pentru lucrările de tip Prezentare de caz va conține:

  • Titlu, Autori
  • Introducere
  • Prezentarea cazului
  • Concluzie
  • Cuvinte-cheie.

Structura abstractelor pentru dezbaterea medicală va conține:

  • Introducere
  • Primul argument
  • Al doilea argument
  • Concluzie

Pe 23 Februarie, vei afla dacă lucrarea ta a fost selectată pentru a fi prezentată ulterior în cadrul ZEM.

Da, în calitate de participant PASIV, vei avea obligația să îți rezervi locul pe data de 24 Februarie, ora 20:00, folosind același cont de înscriere.

Termenul limită pentru trimiterea suportului vizual al prezentării este 10 Martie, ora 23:59. Acestea trebuie trimise pe adresa de email zembucuresti@gmail.com.

Fiecare participant va avea la dispoziție 7 minute pentru susținerea prezentării, urmate de 3 minute de întrebări din partea juriului, idem și în cazul dezbaterii, cu mențiunea că întrebările pot veni atât din partea juriului, cât și din partea echipei adverse.

Vei primi diploma de participare începând cu data de 31 Mai 2025.

Check-in

Da. Check-in-ul trebuie făcut înainte de participarea la primul eveniment științific, în perioada 14-16 Martie 2025.

Nu. Poate să vină cineva cu un act de identitate ce iți aparține și este valabil și poate să-l facă în locul tău.

Check-in-ul se va desfășura în Holul de Onoare din Palatul Facultății de Medicină.

Check-in-ul are loc în perioada de 14 martie în intervalul orar 10:00-18:00 pe 15 și 16 martie în intervalul orar 09:00-18:00 și pe 20 martie în intervalul orar 09:00-14:00.

Nu ai găsit ceea ce căutai?

Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta în secțiunea noastră de FAQ te invităm să ne lași un email sau să ne scrii direct pe una dintre rețele noastre de socializare.

Participă

Participă GRATUIT la cea de-a XVIII-a ediție a proiectului Zilele Educației Medicale!